8.11.2010

Meleğimin 2. Doğum Günü


        İlk yaş doğum günündeki kadar hatta belki daha da fazla heyecanlanacağımı hiç düşünmemiştim ama öyle oldu.Palyaçomuzla,pastamızla,diğer tüm etkinliklerimiz ve organizasyonla her şey çok güzel oldu.
       Kuzumun 2. doğum gününü Nuhun Gemisi Çocuk Oyun Parkı'nda kutladık.Kasımın uğurlu günü 6 sı cumartesiye gelince,tam gününde kutladık ve ben doğum günlerinin gününde kutlanması gerektiğini düşündüğüm için çok mutlu oldum.Duru Okyanusun 10 arkadaşı,onların anne ve babaları,ayrıca aile büyüklerimizin de katılımıyla,unutulmaz bir gün oldu bizim için.
        Gelen,gelemeyen herkese bizi yalnız bırakmadıkları ve birbirinden güzel hediyeler getirdikleri için tekrar teşekkürler.Kızımla doğum günümüzün aynı gün olduğunu hatırlayıp,bana da hediye alan sevdiklerimize ayrıca teşekkürler.
 
        Aşkımmm,bebeğimmm,prensesimmm,papatyamm,herşeyimmm...İyi ki doğdun,iyi ki varsın.En güzel doğum günü hediyem.Bana ve babana en güzel hedisin sen.Seni her şeyden çokkk seviyoruz.Ömrün boyunca çok mutlu ol bitanem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder